ブログトップ | ログイン

mimicafeの窓からこんにちは

アメリカ、サンタモニカ在住。ケーキデコレーション、フォンダンフィギュアのクリエイター、講師をしています。日々生活のいろいろを綴っていきたいと思いますが、ブログ放置という悪い癖があります(笑)


by mimicafe Union + Sachiko

How to make Sweet Sprout Cupcake Toppers

How to make Sweet Sprout Cupcake Toppers_c0120817_15312959.jpg


Isn't that damn system for taking video????? However, I'm not a professional but I took my tutorial videos today. Well.... my family were watching movie at that time... you can hear some noise from my video...."Oh" "Aww" etc..... Anyway, I hope you can enjoy it!!!!!

これでビデオを撮りました。すごいおかしいでしょ(笑→支えてるのはミキサーのパドルです)まぁ、プロじゃないんだけど、ビデオを撮りました。そのとき、家族が別の部屋で映画を見てたんだけど、音声が結構入ってます。「あっ」とか「おっ」とか(笑)ま、どうぞ楽しんで見てください。





Official Website mimicafe Union

Visit me on Facebook : mimicafe Union @New York

Visit my Etsy online Shop : http://www.etsy.com/shop/mimicafeunion


by mimicafe2007 | 2012-02-18 15:35 | mimicafe Union